Monday, July 9, 2012

turun?


start on a positive note, syukur Alhamdulillah, setaakat ni pregnancy aku tak ada masalah..tekanan darah ok, hb ok, gula ok, takde bengkak2.. semua macam biasalah..

tapi yang surprising nya…berat badan aku turun 200g..aku expect berat naik.. memang sikit la turun nya, tapi bukan ke dari tempoh pregnancy 6 bulan ke 7 bulan tu sepatutnya berat naik, since baby is developing lemak..

Tak sabar nyee nak tengok baby, girl or boy? Honestly mama tak kisah, apa yang penting ialah baby sihat walafiat dan sempurna sifatnya..amin…

Nurse ada tanya baby aktif tak? Aku tak berapa tau nak jawab sebab aku pun tak tau baby aktif ke tak? Boleh ke camtu? Sekarang ni dah start kena count baby kicks..so far okay la, risau gak kalau baby tak bergerak aktif..aku pun agak bz menjahit so kadang2 aku tak perasan..huhu apa la mama ni..should be more alert now (o_0)

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...