Wednesday, January 2, 2013

wishlist


hello bloggie, dah tahun 2013 rupanya..happy new year! so ape azam tahun ni?

er, malaslah nak share, nanti kalau tak tercapai, orang duk sibuk tanya pulak..hehe ada ke orang nak tanya? hurm, kira carry forward lah azam tahun lepas.

kalau nak difikir2kan, banyak betul benda yang aku nak buat..especially in sewing..hehe..aku nak beli machine baru, yang heavy duty punya, ececeh..dulu masa beli mesin yang aku pakai sekarang, first time pakai cam "wooh lajunye!" haha excited le kan. sekarang rasa cam kura2 dah..bukan sebab mesin tu dah worn out, tapi sebab dah naik skit level dari beginner ke intermediate..tapi aku rasa dah separa advanced gak ni..ahaha

...BUAH HATI...

si kura-kura "r u kidding me"
well worth the investment

hurm, dari segi diri sendiri pulak, aku nak kurus! kekeke..tak abis2..jaga kesihatan..cantik dalaman cantik luaran la camtu..hehe

macam-macam segi lagi sebenarnya aku nak perbaiki, tapi kalau nak ditulis semua, memang tak tido malam la ;)

sekarang ni mood nak menjahit je..kalaulah aku ada masa nak gi kursus untuk belajar lebih mendalam lagi, kan seronok..

...WISHLIST...

seriusly i need this:



nak buat koleksi! :

ada sapa2 nak bagi yang ni tak? :

santeknye!


seriusly, ada tak sape2 nak bagi hadiah mesin-mesin tersebut kat aqquuu ;p (ALL PICS GOOGLED)

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...