Wednesday, May 8, 2013

[SEW] Baju kurung adik tiz







Hi assalamualaikum..seperti yang dijanjikan...cecewah.... ini kesinambungan entri teaser yang lepas, kain tersebut telah jadi baju~ alhamdulillah, siap pun seperti yg aku harapkan. Hehe

Actually, ni kali kedua aku menjahit untuk jadikan birthday present..huhu..aku prefer cara ni sebab kalau nak beli hadiah, aku tak dapat afford hadiah yang mahal2..huhu, kalau beli hadiah murah2 nanti aku rasa tak best pulak. Hehe..

Btw, tiz ni umur dia 2 tahun..nenek dia first cousin dengan nenek muna..besar keluarga belah papamuna ni..

Why baju kurung? Coz dia da banyak gaun..hehe.I hope little tiz likes the baju kurung..takde gambar tiz la, semua bz makan..hehe

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...