Thursday, November 26, 2015

muna dalili 3 tahun 2 bulan






assalamualaikum..

sambil menunggu ni, baguslah aku update blog. hehe...macam lama sangat tak share pasal si kakak muna.

sayang muna. aku bersyukur sebab hari2 boleh tengok dan main dengan dia..tengok dia membesar...hari2 ada je akal dia buat aku kagum. anything pasal anak sendiri memang menggembirakan.tak lupa jugak adam mirza..happiness!

sekarang ni aku menunggu khabar bestie aku si mimi ni jugak..dah beranak ke belum?? teruja dengar orang nak beranak..dia belum reply whatsapp pagi tadi. belum read. hopefully semua mudah, lancar dan selamat. amin..

hari ni jugak birthday bestie lagi sorang, naz. pregnant jugak, due mac. i pray for her jugak. semoga dipermudahkan segalanya ~

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...