Saturday, March 31, 2012

second stage

apa khabar ibu-ibu mengandung? sihat? morning sickness dah hilang?
omg, baru tau my bestie kat u dulu tengah pregnant jugak. dahla due date dekat sangat! as excited as i am receiving the news, aku saje tak bagitau aku pregnant jugak..kasi surprise sikit kat dia..haha! jahat. by the way tu pun bukan aku yang receive news tu, aku notice status update kat fb dia ckp baju dan seluar dah ketat, then baru aku macam dapat agak..

speaking of baju dan seluar, yes, yours truly pun experience benda yang sama..sekarang dah masuk trimester kedua..rasanya dah 15 minggu. morning sickness dah pergi..heartburn yang datang..tapi taklah teruk. uncomfortable skit je. another thing, nak kata mengidam tak tahulah, tapi aku macam teringat-ingat je dengan makanan jepun..okonomiyaki dengan takoyaki. dulu kat kl pernah lah beberapa kali makan. tapi kenapa sekarang tiba-tiba rasa nak makan? pelik bukan.

kalau dulu aku mengidam makan ubi rebus je. huhu sempat jugak makan. tadi ada godek2 kat google cari makanan jepun halal kat kuching..terjumpa satu kat Matang. rasa nak ajak PapaLuna pegi malam ni la. haha tak sabo2!

p/s: kelas jugak dashboard yang dah diupgrade oleh blogger ni. baru semangat nak taip. hehe

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...