Saturday, April 27, 2013

Cheeky face






Kira2 dalam 3 hari lepas aku notice muna macam dah pandai bergurau lah..

Mula2 aku biarkan dia duduk (sebab nak suruh dia 'behave' skit, kalo tak memang merayap je since dia belum merangkak) dan pastu aku bagi dia kertas. Trick aku untuk buat dia 'occupied'..haha. Sambil2 tu aku tengok dia, dia pun tengok aku.

Dia pun bila dapat kertas tu dok belek2 depan belakang 3 kali pastu dia senyum dengan mata2 pun senyum sekali..camni (^_^). Pastu dia ulang lagi..aku pun pikir, eh2 dah pandai bergurau pulak dia.

Last night masa tengah ramai2 kat ruang tamu rumah. Dia dok buat benda sama. Pastu my mil, dan sil kata eh dah pandi gurau dengan orang lah..haha geram tengok dia. Tapi bila masa dia diam, memang dikunci mulut tu. Huhu

Hello..cheeky face!

1 comment:

  1. yaya pun suka wat muka camni.. seolah2 sedang mmpersendakan kita kan..hahhaa bdk2 skang so clever r..

    ReplyDelete

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...