Wednesday, July 24, 2013

the mall next door

kalau korang perasan aku pernah buat entri pasal new place to shop pada 15 april yang lepas..aku cerita pasal pembangunan kat samarahan ni, tempat aku bermaustatin sekarang..hehe

aku ada mention pasal mall ni, and it's great news for me sebab mall ni dah open! dah berminggu2 dah pon..lambat update :P hehe, tapi bad news, aku ni sentiasa kering...camne nak shopping?? huhu...window shopping je la dulu..yang penting ianya dekat dengan tempat tinggal aku, senang aku nak merewang..bukan rewang masak ramai2 tu ek, tapi lebih kepada merayau takde sebab..heheh

sorry bad quality image..pakai camera phone cap ayam jer ;p
ohh..just look at this view:

taken from thesummermall.com
banyak lagi belum complete, cant wait for the summer lagoon. gsc..ape lagi ek...

dont dissappoint me okay mall next door. 

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...