Monday, April 15, 2013

new place to shop

yeah~ KR1M dah sampai ke kota samarahan (^___^). kalau ada apa-apa benda baru yang datang kat sini memang aku la orang yang paling teruja kot..haha..ini baru kejutan budaya..

bukan apa, aku ni dah terbiasa membesar kat 'oouh..kuala lumpur..kotarayaku'... jadi macam dah biasa dengan kemeriahan kedai2..pastu berhijrah pulak kat kawasan luar bandar ni..yang sangatlah best dan chill....tapi (walaupun dah 7 tahun since aku first sampai) still banyak sangat shoplot yang kosong. obviously, aku rindukan deretan kedai mamak. rindukan kemeriahan. 

kat sini bukan tak ada, ada.. tapi vibe dia, environment, suasana..tak sama....

ada lagi tempat-tempat yang baru bukak kat kuching, macam plaza merdeka (ada dorothy perkins ;D) dan metrojaya..kalau tak silap aku lah..sekali imbas je aku tengok masa tu..dah nampak..haha..aku nak sangat pegi! 




kemas, bersih..hopefully kekal camni

not bad lah product dia


sebenarnya ada lagi satu 'pembangunan' yang ku nanti2kan..shopping mall yang agak besar kat kota samarahan..aku rasa progress dia macam dah 60%..tunggu je la..kalau tengok kat signboard macam ada hotel, lagoon, cinema..etc..


(o_0)
sebelah unimas je ni..students nowadays are so spoiled..zaman aku dulu sampai tersesat2 mencari jalan ke kuching untuk sedikit hiburan..lol

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...