Wednesday, January 22, 2014

Dua..tigaaa..lompat!



Hai korang. It's newsletter time! Haha..tak habis lagi kan aku nak update pasal muna..lalala~

Aku copy balik in case gambo tak clear : 

"Where, oh where, has your baby gone? You have a full-fledged toddler now. Walking and running still top the agenda, but take note of how complex your child's movements have become. When she crosses a room, she'll squat to pick up an interesting toy or stop to stack some blocks. She may even push a stool or chair over to the kitchen counter so she can climb up for a better look – all the more reason to make sure your house is as childproofed."

muna oh muna. sekarang ni dia suka tau tutup tv. tv tu kat atas tv cabinet je.. so dapat la dia capai. dahla time aku tengah layan citer ariana rose..haishh memang aku tak dapat tengok full pun satu2 episod tu. lantak kau lah ariana. haha. tu boleh tahan lagi.. tapi dia suka kan suruh aku menjerit melatah tengok gelagat dia. sekarang dah tau numbers..sikit2 je la. kalau ada kusyen keras tu yang paknek dia guna untuk ajar budak mengaji, dia mesti diri atas tu pastu cakap "duaaa...igaaa!" pastu dia lompat turun. aduii..takut aku kalau dia tersembab. huhu.. 

muna pun dah mula squat, tapi belum ketara sangat. tapi dia suka mencangkung. haha comel je. kalau dia marah aku tolak dia sampai terduduk. hehe.. 

terasa cepat sangat muna membesar..syukur sangat aku dikurniakan kesempatan untuk tengok dia membesar, setiap perkembangan dia. walaupun aku sebenarnya 'berperang' dengan masa....cewah! ok sambung kerja nong..

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...