Wednesday, March 12, 2014

muna and her push car

sesi photoshoot dengan mama
berbekalkan cameraphone cap ayam
and a little bit of editing guna picasa
maka terjadilah satu sesi bergambar

padahal gambar ntahpape pun ;D

dah lama aku nak beli push car ni
tapi ah, lupa lupa lupa
disebabkan muna petite, so masih releven la kalau aku beli sekarang pun
suka tengok dia main

baju sponsored by mamayaya yang baik hati ;)









bukan senang sebenarnya nak ambik gambar muna ni.. dia tau aku ambik gambar dia. pastu, tiap kali aku snap, dia akan pegi kat aku dan nak tengok gambar dia. haihh (-.-)"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
just like this: 


ade sape tak nak sponsor real photoshoot session pulak?
ngeee (>________<)

1 comment:

  1. Anonymous8:05 AM

    haaaaa.. sma ngan aisya.. x snap lgi dah lari nak tgk pic dia.. adoi.. hahaha

    ReplyDelete

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...