Monday, March 10, 2014

yaya in baju kurung peplum by ilyamel

pehh...tajuk post mesti nak hover kan..."by ilyamel". tak boleh blah... :P
just nak buat kesinambungan entri teaser: for little yaya yang dulu kelmarin tu je..

inilah dia...si cute yaya yang vogue de vasss






kata mamanya..."Gaya model dah ada..tapi model sepak bola kottt..! alahai anak.."

.
.
.
.
.
.
.
.
 kalau nak tau, baju tu actually my 2nd attempt..
first attempt jadi camni:


ni lah kesannya bila masa potong tu aku menderhaka sikit, 
sebab aku pikir kain lycra kan stretchable, 
molek lah buat fit2 skit
tapii ternyata sangkaan ku meleset!


rupa asal macam kat atas ni...aku lekat ribbon dengan button tu kat pin 
so that senang nak alih..aku pun tak tau nape aku buat camtu -_-"
tapi mamayaya kata dah tertanggal la pulak..gam tu

tapi takpela puas hati jugak aku tengok  yaya pakai, 
lace kat pinggang tu aku bantai je apa yang ada..
takde kesempatan nak carik lace kat kedai..huhu

aku harap mamayaya puas hati lah ye dengan jahitan aku yang tak seberapa tu
"by ilyamel" 
#berangannakadalabelsendiri

1 comment:

  1. wahhh kelas yaya masuk blog..hehehe..
    nywy, thanks is.. ko wat baju memang gojes kott..

    ReplyDelete

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...