Monday, October 6, 2014

Muna's 2nd birthday

Assalamualaikum...

Kesinambungan entri [TEASER] muna's birthday dress.

My princess is now two! Wah cepat giler masa berlalu..rasa macam baru haritu je celebrate birthday yang pertama..huhu



Tahun lepas ada la jugak masak2 n prepare backdrop yang walaupun tu. Hehe. Tahun ni rasa malas la pulak..bz sikit. Tapi tetap nak muna bergambar ngan kek.

Baju yang muna pakai ni, pagi tu jugak aku jahit, masa dia tengah tido. Naseb baik siap! Haha














Bukan main lagi eh..dia suka je semua dress yang aku buat untuk dia..selagi aku mampu jahit sendiri aku akan jahit sendiri je la..lebih puas hati.











Masa ni, dah malam..tunggu papamuna hantar kek..sebab dia ade keje kat luar so tak dapat join. Sobs..aku just panggil kazen2 muna untuk bagi meriah sikit la di mata muna..ade tukang nyanyi n makan kek n snacks sama2.

Dah dua tahun ni best sikit..dia excited sebab ade pegi birthday party kawan2 dia n dah tau nak nyanyi n tiup lilin..macam happy je aku tengok. Hihi




Susah jugak nak ambik gambar dia..duk goyang2 layan lagu birthday..haha





Sorry kualiti gambar memang terok.


P/s: baju dia ada perbezaan kan....dari entry teaser yang lepas? Aku pegi tetas balik lace yg aku jahit kat pinggang tu. Aku pon tatau kenapa. Haha.Headband dia tu ekceli aku beli bunga2 yang guna meter utk beli tu..aku just tambah getah kat belakang. Pon last minit punya idea.

Ok, dah ngantuk. Nanite~ thanks for reading :)



Sw33t dr3@ms....

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...