Tuesday, August 23, 2016

Borak Kosong

Lama sangat tak bukak blog ni sampai aku tak ingat dah design dia, layout dia macam mana. Bukan tak nak update selalu tapi aku asyik berfikir je, rasa macam nak private kan aje. tapi nanti siapa nak baca? haha. aku menulis pon bukan sebab nak ramai orang baca. entahlahh susah nak put into words apa yang aku nak.

Tak nak la share banyak sangat kisah peribadi. hehe macam la ada orang nak tau. tapi just tak selesa la kot sebab zaman sekarang ni..paham-paham je la. semua di hujung jari..gituu. kalau boleh nak share benda-benda yang boleh bagi manfaat kat orang, and at the same time i dont lose my identity. cewah! Everytime baca blog lain macam ada semangat nak update blog. tapi bila nak upload gambar macam..eh belum watermark la apa..terus tak jadi. 

Busy sangat sekarang. Selain kerja hakiki (office hours), nak handle online biz @coolkids_collection ..menjahit jugak..my passion "byilyamel".. semua la aku nak buat. haha. Tambahan lagi dah jadi mak anak dua ni memang tak menang tangan. orang kata kalau anak dah tiga nanti baru okay. ye ke? 
Tengok laa sampai bila mood rajin ni.

.
.
.

scroll...scroll...entry lama...

.
.
.


ok

kelakar sangat. hahahahaha

takpe. semua tu kenangannn ;)


No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...