Thursday, August 25, 2016

officially an atkiner

Psstt.. i'm on a diet. malunyaa nak ngaku. tapi xde hal la. at least ada usaha nak mengubah diri menjadi lebih baik kann? Sebelum puasa hari tu dah start diet atkins ni, ada la turun dalam 5kg. pastu raya, TERstop kejap. tak sampai hati tak makan sedap! (haha macam mana nak kuruss).

Okay sekarang aku nak start balik. slowly but surely. ramai yang dah buat diet ni kan. tapi aku baruuu nak mencuba. aku share salah satu menu untuk fasa pertama okay. sedap sangat! dan yang paling penting, senang nak masak.


daging cincang dan telur mata (banjir)

watermark yang asal ada je. haha
aku selalu tengok kat fb.. menu diet atkins..aku tengah dalam fasa 1 ni. diet ni tak sama dengan diet kalori tau. so mohon jangan kecam. btw daging tu terbuat banyak, so tak habis pun. simpan dalam peti ais nanti makan lagi :P


aku ambik resepi kat sini

gambar ni credit to owner fb : Nabila Zaidi. banyak menu best!
tu kisah dinner malam tadi. aku taip entry ni dengan penuh bersusah payah sebab line internet tak stabil. gigih nak update. hehe kbai.


No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...