Monday, April 9, 2012

domestic violence

seingat aku, hal rumah tangga ni jarang sangat aku nak bercerita dengan orang..ada tu adalah, tapi dengan orang yang betul-betul aku kenal..Nak dijadikan cerita, 5 hb april hari tu ada appointment kat klinik since every month memang kena pergi check up..kebetulan nurse ni kenal dengan papaluna's family dan banyak jugak soalan yang dia tanya..aku tak berapa nak suka jawab soalan-soalan lagi-lagi dari orang yang aku lansung tak kenal..dipendekkan cerita, masa nak balik aku pun tengok-tengoklah buku rekod kaler pink tu, and to my surprise, it was written there; dietary history- adequate, sleeping pattern- good, domestic violence -present, physical activity- normal..


aku terkesima sekejap membaca banda-benda ni semua..ye lah, bila masa dia tanya aku soalan yang macam ni? seingat aku soalan-soalan dia semua bersifat agak peribadi seperti 'dulu habis belajar ke tak' something like that..soo rude..do i really look like some dropout who got married too soon?

tu la nurse tu pun satu. aku rasa dia salah taip..lain kali masa kerja, tak payah nak tanya benda-benda yang tak related boleh tak? huhu dan benda-benda yang boleh menyinggung perasaan..ibu mengandung ni memang cepat tersinggung kan? (-.-)

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...