Sunday, April 29, 2012

cravings

yesterday, i went to kuching airport to satisfy my cravings! wah, sampai kena gi airport. apa agaknya yang aku mengidam nak makan tu?


cookies! tapi kali ni spesifik sikit. mesti nak famous amos punye. haha. dulu pregnant with luna-luna, nak makan cookies jugak tapi mana-mana pun boleh. teruja bila my friend actually hantar satu kotak besar of chocolate cookies! masa tu nak raya, so aku kirim kek lapis, and i got a big box of chocolate cookies. sayang takde gambar.


masa baru habis sekolah, buat part time kat MV..selalu beli cookies ni. teringat pulak kat raju..bangla ensem kat kiosk famos amos tu..haha..masa kecik-kecik dulu pun selalu kena manja dengan makcik yang selalu bawak aku gi subang parade and beli cookies ni..masa ni main tunjuk je...oh i missed the old days!




kalau kat area aku ni, kat airport la mcd paling dekat. akur je la pegi airport pun. BigMac ke DoubleCheeseBurger? kalau chicken skip dulu..ni nak tambah darah ni..oleh sebab kat entri lama aku ada cakap takleh ambik dairy dengan daging, tapi bila tengok big mac ade gak cheese. ah, big mac je la. asalkan hasrat nak burger mcd tercapai. pastu order air ribena, sebab ada vitamin c. hehe. boleh pakai ke cara aku ni. ;p


this is our first movie for 2012..haha memang dah lama sangat tak gi cinema tengok movie. selalu tengok DVD je.

sekarang ni baru 19 weeks lebih..kira nak masuk 5 bulan. tak sure ini mengidam sebab baby yang nak ke sebab mama dia yang nak..haha...

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...