Thursday, April 19, 2012

sentap lagi..

kenapa lah, nowadays senang betul menangis. mungkinkah sebab pregnant? dulu tak pulak macam ni. tapi aku memang seorang yang agak mudah sentap..haha in other words, sensitif..tapi kalau ada orang rasa aku insensitive, terpulanglah, terimalah aku seadanya..;P

tadi terbaca artikel member share kat fb pasal "APA YANG ANDA TAK TAHU TENTANG SEORANG AYAH" baru baca 1-2 line, dah berkerut-kerut dah muka nak nangis..huhu walaupun sempat membesar dengan bapak aku sampai sekolah rendah je (divorced) tapi jauh di sudut hati, aku tau bapak aku bapak paling baik di dunia..sebab, dia adalah bapak kepada aku. biarlah apa orang nak kata. still, ada jugak memori pasal dia yang baik-baik aku ingat.

teringat kat dialog dalam movie cinta :
"kadang-kadang orang yang paling kita sayang lah, paling susah untuk kita sayang."

dah la malas nak cakap lagi la.huuhu

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...