Sunday, June 17, 2012

[Dulu vs Sekarang] love and hate

lately ni aku memang jarang sangat bukak fb..xtau nape..aku lebih suka blogwalking..tadi terbaca satu artikel pasal kisah cinta sorang blogger ni..aku memang suka baca blog dia sebab dia sempoi, family dia pun sempoi. lagi satu anak-anak dia comel..dan yang lagi best penulisan dia menghiburkan..i bet she's someone fun to be with.

bila baca artikel love-hate-love dia ni, tereflect pulak aku pada hubungan aku dengan papaluna pulak..kitorang baru 3 tahun lebih sebagai suami isteri, tapi kenal hampir 6 tahun..sekarang ni aku tak tau nape aku rasa aku treat dia lebih baik dari dulu..memang aku dulu lain sangat..dia selalu cakap aku degil..hehe..hal gaduh-gaduh tu takyah cakap la, cuma dulu stail lain, sekarang ni dah kawin, lain pulak caranya..haha bila teringat balik, memang kelakar dan memalukan ;p

aku rasa semua berkait rapat dengan our level of maturity..sekarang ni, sebelum aku nak marah-marah pun aku mesti pikir banyak kali, put myself in his shoes, pastu try to understand his intentions..etc..tapi one thing pasal kitorang, asal aku merajuk je, last2 kena pujuk dia pulak..eh, siapa yang merajuk sebenarnya..aku pulak tak suka nak gaduh lama2..as long as punca gaduh tu hal remeh je, mintak maaf sudah, settle, dan dapat tido dengan tenang..dan thankfully, papaluna sangat pemaaf ;')

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...