Friday, June 8, 2012

nama baby

mula-mula just nak check email..pastu klik kat newsletter babycenter yang berbunyi "your pregnancy: 25 weeks"..pastu melencong lak sampai tersurvey nama baby...dah jumpa nama yang aku rasa macam best kalau bagi kat baby perempuan...ADHIRA..lom decide lagi nak ada H ketakde..papaluna pon cam okay je..sebab rhymes ngan nama dia..kalau baby lelaki lom dapat lagi yang berkenan di hati..masa tengah tulis ni, boleh rasa baby tengah buat somersault kat dalam perut ni..dear baby, i hope you're doing ok, it's going to be a month before mama can see u in ultrasound screen..take care!

sekarang ni tengah online pakai broadband yang aku beli semalam..pening kepala aku cari the best modem with the best price..yela, kate nak jimat..kalau tak serasi (cewah macam apa je nak serasi2) aku ingat nak tukar service provider lain..so kena cari yang open sim..tapi kebanyakannya mahal. thankfully, jumpa yang open sim dengan harga rm149. pastu tawar punya tawar dapat la rm 135. tapi ada satu benda aku notice. company yang buat modem broadband untuk maxis ialah sama dengan company yang buat modem broadband open sim ni..iaitu ZTE.



made in china. happy surfing to me!

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...