Wednesday, September 26, 2012

Day 12


hari ni umur muna dalili 12 hari...so far she has been a good baby, Alhamdulillah..sayang anak mak ;) maknya pulak apa khabar? haha good question...anak tudung ntah ke mana, stokin ntah ke mana..nasib baik ada MIL yang rajin ingatkan suruh makan ubat berpantang..masih berbekung..ya allah is, tolonglah disiplin sikit...kalau kau tak jaga badan kau sendiri, siapa lagi nak jaga? huhu

sekarang ni, baby muna dan bapaknya tengah nyenyak tidur..memang bahagia rasa tengok dua-dua buah hati ni tidur...kalau dulu suka tengok papamuna tidur..siap ada satu folder gambar dia tengah tidur..haha mahal tu! Memang some people have weird hobbies..hehe..sekarang ni tambah lagi sorang buah hati...mana tak hati mama ni berbunga-bunga.. (^__________^)
despite being tired plus sleepy caring for the baby, tapi semuanya well worth it. Sangat.. ;))

btw, kelmarin simcard aku rosak..tak tau kenapa tiba-tiba cip tu kembang..bila masuk dalam phone, tiba-tiba tertera “simcard not inserted” macam-macam hal je..dah banyak number aku tukar..malas nak gi maxis centre, beli je sim baru habis cerita. At the same time aku tengah tunggu bestie aku si mimi tu beranak..bila log in fb, rupa2nya dah deliver semalam..25 september 2012..a cute mini mimi (a baby girl), maybe dia ada sms aku..too bad, simcard rosak..dah sms dia tapi belum ada jawapan..tak sabar sangat nak tengok anak mimi ;))

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...