Tuesday, November 13, 2012

kerinduan

cam..tetibe je kan..nak rindu2 suasana deruan ombak di tepi pantai yang asyik..hehe....feeling ombak rindu sesangat..lol

tapi jangan tak tau, aku ni penakut gila dengan pantai..dengan tasik lagi lah takut. dengan sungai pun takut. dengan air terjun, erm..kurang sikit takutnya..sebab kalau duduk kat bawah tu, rasa cam kena urut..so relaxing ;)

so you see, im hydrophobic...macam mana eh aku leh survive field trips masa kat uni dulu..budak aquatic kan ;p sekarang ni sampai tahap kalau nak masuk air, pakai selipar/ sandal getah!

rasa2 takmolah masuk air dah...basah2 kan hujung kaki kat tepi pantai cukup lah. the mystery under water is what im scared of the most..ngeee..lagi2 boleh rasa macam2 kat hujung kaki kalau terpijak apa2 dalam air, dan berpikir "ish ape benda yang aku pijak ni"

di tepi pantai yang indah

tapi..ketakutan tu semua tak menghalang aku untuk ke pantai...i still love the beach, the way they were masa awal2 zaman berdating dulu..haip! hehe..teringat lak memory nak bakar ikan pastu tak reti buat api..siap bawak nasi, kicap, cili padi dengan limau lagi...should have thought of a simpler menu ;)

teringin nak bawak baby muna ke pantai...tapi kalau nak berkelah pun kenalah tunggu muna besar skit...tapi takleh mandi tau! mandi kat swimming pool je k sayang.

jomlah mama gi berkelah..muna dah ready ni!

muna in her "bikini" wear pemberian nendanya..tenkiu maknek!


3 comments:

  1. aku knal pantai tu..pantai pandak kan?? hehe..
    nywy, ak pn plan nk bwk yaya p main air coz dia ske bna main air tp kne tggu besar sket r..

    ReplyDelete
  2. ala..ko ni, spoil la, tak private lagi aku nak gi sana..haha..aah betul la tu, pasir pandak..aku malas lah nak bawak lili, takut aku..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaa..tu kan tempat aku dating gak dlu..of cos lah ak knal..hahha

      Delete

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...