Friday, April 10, 2015

update adik muna

assalamualaikum..

tak sabar rasanya nak sampai ke bulan julai..kalau boleh rasa macam nak cepatkan je masa..hehe..

sekarang aku kat hospital betong..nak buat appointment untuk test gula. dah lama sebenarnya kena buat tapi aku tangguh2..tapi tadi nurse suruh buat sebelum masuk 7 bulan. aiyooo. malas gile nak minum air gula.

aku takde sejarah kencing manis.. masa ngan muna dulu pun bacaan normal. tapi tu lah.. bmi aku cantik sangat.haha..aku rasa bmi aku tak pernah ok kot. huhu..tetiba rasa berazam nak kuruskan badan lepas beranak. tu yang tak sabar tunggu tu.




buat ketiga kali, dan semua kena sticker hijau. huhu..yang first sbb kandungan lebih dari satu dan anemia..yang kedua sebab kematian perinatal n emergency czer..yang ketiga ni pulak sebab yang sama kot..tapi yang ketiga ni bmi aku lebih sikit. .saboo je lah.

doakan pregnancy kali ni smooth ye.

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...