Thursday, September 5, 2013

bad momma vol. 4

Pagi tadi, buat kali ketiga, muna terjatuh lagi dari atas katil. arrhh sampai sekarang terngiang2 bunyi tangisan dia dengan rupa dia tengah tersembam tu..

sebenarnya aku dah bangun tido kot, ntah la kenapa mata aku ni layu sangat..ok fine, aku tido lambat lagi..so aku refuse nak keluar dari selimut, susu pun suruh papamuna yang bancuh..pastu aku nyusukan muna..lepas tu aku duk tepuk2 bontot dia dengan harapan dia akan tido..

muna dah dekat nak setahun..so dia makin aktif..memang takleh nak duduk diam..dahla suka tiru apa aku buat..heh..mama kena behave pasni..aku suka buat gesture ala2 monster dengan mata, lidah ,tangan sume main peranan. pastu papamuna kata tak payah buat macamtu, tak elok..tapi suka sangat tengok muna gelak sakan bila aku usik dia..

kadang2 dia gelak besar sampai tahap dia masukkan tangan dalam mulut nak tahan gelak sambil hantuk2 kepala kat bahu papamuna (tengah didukung)..konon je aku cakap kat fb takleh overstimulate baby nanti diorang ngigau malam2 susah nak tido..


muna makan lipstick... and.i.took.a.damn.picture ;\

.........i am barely a supermommy.......

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...