Thursday, September 12, 2013

[SEW] busana pengantin tina

kesinambungan entri teaser: busana pengantin yang lepas...busana pengantin ke? hehe this is more to baju kurung moden untuk akad nikah tina yang dah pun berlansung pada hari kemerdekaan yang lepas..aku tak pergi pun majlis nikah ni, aku pergi wedding diorang je...so aku dapat gambar2 ni dari orang..

aku ada jugak tanya mak kamal, a.k.a kakak ipar aku, ok tak potongan baju menantu dia tu..nerves gak la, kot2 tak ok, (sebab aku mengharapkan boss aku yang gunting since aku still cuti lepas raya..alih2 dia bz pulak berkursus, jadi dia suruh aku yang gunting kain tu..tapi yang jahitnya orang lain, keje aku gunting-menggunting kain aje..hehe.)

seperti yang dijanjikan, jom kita tengok apa jadi dengan kain lace tu....





kakak ipar aku tu kata, "ok..tina cakap cantik, dia puas hati"

seronoknya dengar camtu..alhamdulillah..mission accomplished (^_^)

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...