Saturday, September 7, 2013

wedding kamal ❤ tina

wedding a.k.a pengilan..this time kitorang pergi wedding si heartbreaker kamal. dia ni anak buah papamuna..bila takde dia kat sini, terasa jugak la..ye la, dia rajin sangat kutuk aku, pantang tengok aku, ade je la yang dia tak puas hati..huhu.. tapi bila apa2 aku jugak yang dia cari. cewah..

fyi, masa dia nak nikah ni aku yang tolong cat inai kat tangan dia, masa nak sanding, tolong mekap kan dia (seriusly mak andam dia ntahpape), tolong buat langsir dan bilik tidur pengantin dia..macam2 lagilah..tapi tak payah nak berkira sangat la kan, sebab dia ni time aku susah, ada gak dia tolong..so telan je la kutukan dia tu..muda setahun je dari aku..takde makne dia nak panggil aku cik is. dah macam kawan2.

tak sangka, pada 31 ogos yang lepas, dia dah pun sah jadi suami tina..budak tina ni sweet, pendiam je..boleh tak masa aku tengok dia bersanding, aku nampak sayu je muka dia, tetiba nak meleleh air mata aku masa tu..muka naive, innocent, dan loyal..haha..aku takleh laa mende tacing2 cenggini ;)

masa bergambar ni biras aku, si bapak kamal ni duk usik aku..ishh like father like son

susah nak dapat shot camni, muna senyum...senyum paksa..haha

melayan kerenah anak dara yang belum pandai jalan ni

agak besar skit baju ni..huhu..tak ready lagi papamuna dah snap gambar..

baju ni sepatutnya jadi baju raya, tapi tak matching, so kena reserve..hehe

peplum dress..ofcos mama yang jahitkan..;) 
kepada pasangan pengantin ni, aku doakan semoga hubungan diorang kekal dan bahagia sampai syurga..till jannah...gituu..semoga dapat anak-anak soleh dan solehah...dan...semoga murah rezeki...amin ya rabbal alamin...

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

My photo

"i'm still the same old me, loving the same sweet you"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...