Friday, September 20, 2013

The List Maker



Ini adalah attempt untuk kerap update ye..hehe..kata entry birthday coming soon..tapi bayang pun tak nampak lagi..tipu ar kau ni..eh aku kata soon kan, bukan coming next..hahaha. Anyways aku terjumpa ni kat facebook. Senyum je aku membaca nye. I'm such a big procrastinator. Ya, saya sedar diri..hampir semua ciri-ciri tu aku ada. Tu yang malam tadi instead of buat entry pakai lappie, termelencong pegi you.tube pulak..hihi. Satu benda yang aku perasan aku ni kan, sebelum nak buat sesuatu mesti nak carik mood dulu (kononnya lah..padahal suka procrastinate je lebih)..pastu suka buat list. Ala malunya nak citer..haha.. Siap bahagi 4 bahagian. Urgent & important, not urgent but important, urgent but not important dan lastly not urgent & not important..duk pikir2 kerja yang belum settle..pastu jot down atas kertas..lipat2..selit kat dalam kotak pensel. Haha. Organizer ada 3 bijik kat umah. yang aku simpan dari zaman roxy masa sekolah dulu.. Mula2 je semangat nak tulih dalam tu. Last2 bila dah termiss 2-3 hari atau minggu, terus simpan dalam laci. Ha, duk diam2..Haih, dah macam wanita berkerjaya profesional je. Berorganizer bagai.. I is tired buat list-list..kerjanya belum jugak mula..acaner nak habis? Hurmm..I think it's time to change..tunggu aku ada masa nanti lah (pun intended). haha


No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...