Sunday, September 8, 2013

my new machine ;)

senangnya dalam hati...dumdumdum..kalau ada mesin jahit tigaaa...dumdumdum...hehe...amboi3...seronok eh mamamuna ni..mana tak seronok..hajat di hati telah pun tertunai...Alhamdulillah... <3

sebelum ni, aku teringin sangat dengan mesin jahit industri atau heavy duty sewing machine ni...kat entry wishlist yang lepas aku coretkan hajat aku nak memiliki mesin ni by the end of the year...syukur sangat, dipermudahkan semuanya, dan mesin tersebut aku dah guna untuk alter baju korporat, dan tadi, aku jahit baju kurung budak.


the best thing pasal mesin jenis ni, dia ada meja, meja dia luas, senang aku nak jahit compared dengan mesin yang boleh dibimbit dengan tangan tu..dahlah tinggi, pastu susah nak adjust kain..

lagi satu, dapat aku multitask kan, sambil menjahit, sambil online! haha...takde maknanya...saje je bergambar dengan lappie sekali. luas kan? hehe

hurm...banyak lagi benda yang aku mengidam dalam menjahit ni...eh, nak buat wishlist lagi lah.

 (^_____^)

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...