Monday, September 23, 2013

[SEW] simple leggings for baby / toddler

hello everibodi...today aku nak share dengan korang macam mana aku buat legging untuk my little muna. sangat menjimatkan. hanya guna t-shirt2 lama yang aku jarang pakai atau tak pernah dan takkan pakai..hehe

aku tak reti nak bagi tutorial yang sangat terperinci. lagipun aku malas nak snap gambar banyak sebab nak cepat siapkan legging tu..haha..sat gi aku bagi link kat korang tutorial yang aku follow yek, anang irau..hehe


so simple kan? aku guna t-shirt sebab aku nak muna selesa pakai. nak cuba guna lycra atau yang sewaktu dengannya. yang dapat stretch ofcos. so far aku baru buat 2 jek. nak tambah koleksi, tapi masa begitu terhad. padahal kalau dah pegang gunting tu tak sampai 10 minit pun dah jadi aku rasa..







so cute kan :) btw macam2 lagi yang kita boleh buat...contoh nya tambah ruffles, buat dia bertutup macam socks tu ntah apa nama dia...apa2 la yang korang suka...

image from: www. makeit-loveit.com
ala tomei-tomei kan? untuk tutorialnya klik sini

image from: www.seekatesew.com
image from: www.daveandjoi.blogspot.com

image from: www.pinterest.com

image from: www.smallfriendly.com

image from: www.makeit-loveit.com

image from: www.feathersflights.com

haa..banyak kan contoh2 yang boleh bagi korang inspirasi...baby atau toddler lelaki pun cute sangat pakai legging.

selamat mencuba!


No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...