Sunday, November 17, 2013

baby diva demam

hi korang..lama gak aku bertapa ek...haha..well nak buat camne kan...aku memang betul2 busy..sampai aku terpaksa tolak beberapa tempahan..tak boleh tamak weh..hehe..itu pun sekarang aku tengah bertungkus lumus siapkan tempahan yang dah lama sangat..ke aku buat keje slow? haha

tambahan pulak, baby diva demam...muna lah sape lagi..huhu..masa besday aku yang lepas 14 nov, merengek je keje dia..paknek dia kata, muna kalau nangis mana nak sikit...sampai nak terkeluar anak tekak, susah pujuk woo. yang aku perasan dia tak suka dipaksa. kalau dia kata taknak, means taknak. contohnya kalau nak suruh tido atau menyusu..kalau paksa, cari nahas laa kau. 

dia start demam semalam, 16 nov..tapi dalam demam2 agak sporting la jugak. bangun pun lewat, bangun2 je mama ajak bergambar..hehe

layan mama berwebcam...dah lama tak buat, kan sayang? hehe

muna cepat tiru perbuatan orang sekarang...semua benda yang kita sebut, dia dok ulang2...apa yang kita buat pun dia tiru..


sempat gak main cak2 dalam demam2..maknya pulak? tengah lipat kain ni haa..thanks for reading- ok got to go!

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...