Wednesday, October 10, 2012

beauty sleep no more ;p

Jam menunjukkan pukul 2:41 am..baby dalili tengah dibuai mimpi indah (ye ke? hehe) bapak dia pun sama..time macam ni sepatutnya aku tido..tapi apa lah yang aku buat tak tido2 lagi ni? 

Dalili selalu berjaga malam mintak susu, aku pulak selalu online malam2 sebab pagi aku malas nak online..so selalu hari siang aku curi2 masa untuk nap. hehe dalam waktu berpantang macam ni tak banyak benda yang boleh kita buat..nak menjahit pun tak boleh...kalau ikutkan aku, redah je lah, sebab so far rasa luka epi tu dah baik, badan pun rasa ok..tapi jangan la..

kiranya sekarang ni sleeping pattern aku dah berubah, good bye beauty sleep ;')

kadang2 saja je kacau dalili tido, aku angkat dia dan cium-cium pipi dia. tapi dia tido lena..so dia tak sedar kot kena cium ;P sesekali aku dengar dia kentut..eh banyak kali kot..aku pun tersenyum sorang2..

gambar sebelum tido, good nite mama, good nite papa ;)

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...