Tuesday, October 29, 2013

free lunch di Matang

bila dah nak hujung tahun ni...nak dekat2 cuti sekolah, memang ramai kan yang nak kawin...seronok tengok orang membina masjid ni...especially kalau meriah dengan keluarga..rumah yang kecik jadi penuh. 


highlight of the day
masa ni aku tengah pangku muna..so kakak ipar aku la jadi mangsa untuk sediakan aku punya hidangan..hehe..lauk banyak2 dia ambik ayam masak merah dengan sambail ikan masin jek..pastu aku suruh ambikkan daging masak apa ntah..the food was marvelous ;P

tingkat atas rumah..rumah separuh kayu yang cantik..sambil menunggu pengantin bersiap

masa ni muna dah start nak rimas...panas dan ramai geng2 kazen mazen tegur2...sesi catching up with each other..

terpaksa aku dukung muna sambil tunjuk2 kat luar tingkap...sambil tu sempat selfieeee ko~ haha

eh, lupa lak nak bagitau sape yang kawin?? pengantin lelaki tu anak kepada cousin my mil...kiranya dua pupu dengan papamuna..aku pun baru tengok dia in person, walhal aku pernah jahit baju raya dia untuk tahun 2012..masa tu tengah menunggu hari je nak deliver muna..dah cukup bulan..heheh

tak nampak sangat muka pengantin
still tak nampak..haha
lepas perut kenyang, balik tu singgah emart kat matang tu..dekat sangat dengan rumah pengantin..aku dapat beli syampoo dengan jam muna je..dah masuk 3 jam dia..haha..nak belek2 barang sendiri memang tak sempat..biras aku dah call, anak dia taknak jalan2 lagi...nak balik...huhu

eh apa dalam bakul tuu?

teruk tau mamamuna ni asyik letak muna dalam troli je!

mende ni pun wat aku nak beli kann

ye lah...masa kecik dulu mana ada benda ni...kalau ada pun tak merasa...haha

kalau blackout sronok gak dapat main suluh2 menda ni kat dinding..ngeee

p/s: lately sibuk jahit baju orang..bangun2 je terus ngadap sewing machine kesayangan..even sebelum nak pegi kenduri ni pun..menjahit gak pagi tu..nak cakap baju mak n anak : recycle jek, kbye!

1 comment:

  1. Nasi menyelerakan... Hehhehe.. Cute la jam tu.. Stylo n maju dah skrg ni..kikiki

    ReplyDelete

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...