Sunday, October 20, 2013

mama's alone time

salam hari minggu...hari ni aku tak tau aku kat mana dan tengah buat apa. sebab...entri ni autopublished. hehehe..

sebelum kawin dulu, kita banyak masa bersendiri kan. tapi sejak ada anak..memang tak ada masa bersendiri..waktu bekerja tu ialah waktu bersendiri jugak. tapi kita tengah keje kan..mana ada masa nak buat benda2 lain.

view cantik tapi cameraphone aku sengal

masa aku taip ni hari jumaat, aku mintak tolong papamuna jaga muna sekejap kat rumah, dan hantar aku kat summer mall. aku nak lepak2 sambil minum dan online. nanti bila papamuna pegi sembahyang jumaat, maknek muna ada tolong tengok2 kan dia..muehehehe..jadi mem besar kau sekarang yek.

aku rasa dalam minggu ni aku blum miss nasi ayam..kenapalah dengan aku ni..hehe

cheesy dip..yumm
papamuna temankan aku makan, pastu dia pun balik dan tinggal la aku sorang jadi lone ranger...haha..lepas online puas2 lepas ni aku nak window shopping..papamuna suggest aku tengok wayang, tapi belum launch lagi cinema kat mall ni...

aku dah biasa sorang2 kat mall, masa kat kl dulu, masa wat part time..mengimbau kembali kenangan masa remaja...masa tu, boleh kata tiap kedai kat midvalley tu aku hafal..dah jadi macam second home..aiseh...

shoutout to my partner-in-crime : mimi aquamarine! if only you're here...dapat kita lepak sama2 kannn..dapat ko melunaskan mengidam ko kat nasi ayam crispy tuu..rinduunya..hehe

ofcos, tengah taip ni rindu sangat kat muna dalili si comel yang macam magnet dengan aku tu.. (",)

1 comment:

  1. nasi ayam crispy.cm best jeeee.nk jugakkkk!

    ReplyDelete

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...