Wednesday, October 2, 2013

muna dan swimming pool

citer ni dah lama gila. baru nak story..hehe..banyak benda lain nak citer tapi ntah lah. nak ambik mood dulu kot...huhu...citer pasal muna punya first time mandi kolam....hari tu dah mandi air terjun ....tukar angin pulak...kalau nak pegi mandi kat pantai belum lagi kot...at least tunggu muna pandai jalan..dapat main2 dengan pasir..

dah lama upload kat fb baru nak story kat blog..hehe

lepas raya haritu, aku bawak muna pegi mandi kolam. aku suka kot swimming. tapi bukan swimming betul2 la..tak reti! hehe..swimming ni la exercise bakar lemak yang paling aku suka. sebab tak rasa macam exercise tapi banyak kot kalori dibakar disebabkan pergerakan kita dalam air...cewahh dah kurus ke?

sebenarnya sebelum tu nak pegi kat tempat mandi yang lagi satu...kat tepi giant mall..pastu tengok air macam dalam je..tak jadi pulak nak mandi situ..o..tedah.

on the way...suka gambar ni walaupun shakey ;)

dalam air ni tau

kalau ikut aku, nak je aku masuk mulut monster tu. best kot.

bila frust tak dapat mandi kat situ, esoknya anak2 buah papamuna suggest pegi mandi dekat2 je. kitorang pegi sini: 

alamak tempat dating lama la...haha

pelampung ni sempat singgah beli rm 8.50 je!

tak banyak gambar sebab kitorang anak beranak mandi sama...hehe. ada satu kejadian yang tak diingini lepas pegi mandi kat swimming pool ni..huhu..but don't worry, tak serius aku rasa.. nak tau? stay tuned ;) 

1 comment:

  1. cute baby la. geramm..

    salam ukhuwah dr nanie :)

    ReplyDelete

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...