Wednesday, October 9, 2013

muna n the high chair

muna...muna...aku perasan kan, anak aku ni memang tak boleh blah dengan high chair ni..kat mana2 pun kitorang pegi makan, stress aku tau..haha.


yang 3 gambar belah kiri tu hanya beberapa minit je...lepas tu berlakulah pergelutan seperti gambar 4. dia selalu berdiri dalam high chair. mama iz gerammmz

kenapa la eh? why why oh whyyy?

maybe kat rumah takde pun bendalah high chair ni...aku slalu bagi makan muna kat walker je...since walker dia ada meja.. aku tanya aku sendiri jawab. haha

gambar lama
so selalunya kitorang akan makan bergilir...kalau sorang tengah makan, sorang jaga muna...kalau tak camtu, boleh terbalik pinggan mangkuk atas meja..huhu tak sanggup aku.

ni pun sekejap je duduk camni sebelum semua barang tu dia campak pastu nak berdiri n panjat meja  
aku tengok budak lain elok je duk makan atas high chair ni...kot2 dalam gambar je kot macam muna ni gak kan? ni hari yang sama masa pegi taman buaya hari tu...nak gak selit gambar sendiri:

mama yang vain serius terasa cun pakai selendang gini..bahaha
nasib ko lah muna dapat mak yang very der vain pot. haha muna tengah tido pun dia nak selfie...ni la aktiviti aku sebagai co-driver..selain online kat phone...hehe ;P

3 comments:

  1. ko memang//dr dulu smpi skang suka bnor duk selfie..hahaha..
    nywy, aku rse budak2 ni cepat boring kot duduk lama2.. same species with yaya ler ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau xpe..dahtu xde org sudi nak tangkap gambar..nak wat cane..kalau a.d yg tangkap..err aku pulak yg xsudi..har2

      Tu la kan..mmg seksa nak suh duduk dlm bendalah ni..

      Delete
  2. aish pun kdg2 sibuk nak berdiri atas high chair, jrg dpt makan sekali dgn daddy dia, slalu kena bergilir or else terbalik meja tu dia kerjakan..sobsss

    ReplyDelete

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...