Monday, August 29, 2016

Adam Mirza 1y 1m 1w

Jarang aku cerita pasal anak lelaki aku yang sorang ni. Adam Mirza.. Semalam bawak dia dan kakaknya berjalan2 di pasar.

mula2 aku cakap kat a.d, camne ni larat ke nak dukung dia. jauh gak nak jalan ni. dahla panas. pastu a.d cakap takpe la dia larat nak dukung Adam.

singgah kat satu gerai jual air ni, kebetulan orang kampung a.d yang punya. jiran selang serumah je. dia cakap pakaikan je la kasut, suruh dia berjalan.

.
.
.

krikk..krikk
.
.
.
.
.









Aku ngan a.d dua2 blur. nape laaa tak terfikir nak suruh Adam berjalan je? LOL. mesti dia lagi suka. hehe. setel masalah lenguh tangan dukung dia.

Adam 11.5kg..makan tak memilih..suka menjerit, tak dapat nak peluk dia lama2 ( geramnyaa). Adam pandai jalan awal ramadhan lepas. umur dia 10 bulan lebih. kakaknya 1y2m baru dapat kaki. kira awal lah Adam berjalan. Alhamdulillah 👏

baby memang cepat besar kan? tak terasa masa berlalu. sekarang aku ada 2 toddlers. Muna & Adam~ indahnya kalau ada baby lagi. ehhhh?? haha

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

My photo

"i'm still the same old me, loving the same sweet you"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...