Sunday, August 28, 2016

I sew : Kurung Moden Mini for Nadia

Orang cantik pakai apa pun cantik...betul tak? sebelum raya haritu nadia poslaju kain kat aku (KL to Srwk) , sekali tengok, wow kaler..ceria. heheh. aku pun tanya la, ni nak jahit fesyen apa? dia cakap 'pepandai la, ko kan slalu design baju muna'

Lama jugak aku berfikir...cane ni..akhirnya aku rasa nak buat desgin simple je, Kurung Moden Mini .. kain jenis 7 panel ..sesuai dengan nadia ni..seorang yang simple..kecik je orang nya.





Lepas raya haritu, aku asyik tanya 'bila ko nak pakai baju tu yaa?'..hahah..risau pulak kalau tak cantik..ada lagi satu jubah aku jahit jugak tapi tak tau kat mana gambarnya. fon aku penuh dengan gambar T_T

cakap pasal gambar, hasben nadia ni seorang part time photographer. so no wonder la gambar ni cun sangat, aku suka. untung ada tukang ambik gambar. 

tq bff for supporting my passion~

till i write again..Assalamualaikum :) 

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

My photo

"i'm still the same old me, loving the same sweet you"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...