Wednesday, February 29, 2012

it's just a little crush

Teringat pulak kat bait-bait lagu ni time sekolah dulu..yang jennifer paige nyanyi tu..sampai sekarang pun aku rasa lagu ni masih relevan..


It's just a little crush (crush),Not like I faint every time we touch,It's just some little thing (crush),Not like everything I do depends on you  

(all pics from google image) 




la la la la~ 
hehe..i always have a thing for guys yang ala rockstars, yang rambutnya panjang, yang mukanya emo-emo sikit, kurus tinggi, dan indie scene...lepas drama lie to me aku try tengok drama 'Marry me, Mary' pulak pastu jatuh cinta dengan drama ni. macam dekat di hati gitew..huhu..cepat jugak la habis dari satu episod ke satu episod..apa yang aku suka ofcos jalan cerita dia, dan the vibe kot..aku wish ada mini library dalam bedroom macam mae-ri. 


eh tak tau ke aku ni suka membaca? he.he.

dan, aku suka watak Moo Kyul dalam drama ni. rasa macam ada crush pun ada. hehe..weird..papaluna pun tau. sebab kadang2 dia pun layankan je tengok skali..tapi mestilah penerimaan dia lain, aku lain..sebab aku duk sibuk tengok si moo kyul ni..









it's just a little, little crush ;)


No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...