Sunday, March 11, 2012

the redline(s)

Alhamdulillah, syukur ~

sekarang barulah boleh officially announce yang...aku mengandung ;)


dah lama dah buat urine test guna pregnancy test kit ni tapi baru last week pegi daftar kat klinik kesihatan. ada urine test lagi skali, ambik darah dan ada ultrasound scan. lepas tu terus doctor print out dan bagi image ultrasound tu. so double confirm yang aku mengandung~  ;') 



13 minggu dah, 27 minggu lagi..doakan aku ye ;) jauh lagi perjalanan ni..btw, masa tengah tunggu turn untuk ultrasound hari tu aku terjumpa ex-colleague yang pregnant jugak. sebenarnya dah tau dia pregnant sebab terbaca status dia kat fb..ramai jugak yang mengandung..macam musim buat anak pulak..ops.hehe. sampai sekarang aku blum mention apa-apa kat fb. dah lama kot tak update status. huhu ikut mood. still with my mild morning sickness ;\

my EDD - 20th september  2012

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...