Wednesday, August 29, 2012

kau yang terindah

image googled


lately ni, mesti siap2 masak sebelum pukul 7,sebabnya nak tengok drama kau yang terindah kat tv3..hehe..kalau dejavu di kinabalu tu aku tak tengok sangat, tapi kali ni im glued to the tv..kalau dulu, suka tengok drama nora elena..

mula-mula dengar lagu tema dan tengok gambar-gambar yang cantik masa cerita tu habis, aku rasa, eh cerita ni macam best, lagi-lagi ada pelakon lelaki rambut panjang..ops..hehe, suka jugak watak yang dilakonkan nazim othman..dia punya expression dan gesture tu menariklah..ewah ewah..

mungkin sebab pelakon-pelakon yang bawak watak tu pun menjadi, lagu soundtrack pun best. tapi yang paling terkesan di hati ini ialah jalan ceritanya. pasal cinta lah, apa lagi. cinta orang muda pulak tu..bagi aku perasaan cinta sesama manusia tu adalah anugerah Allah...datang pun tanpa diduga..dan kalaulah kita boleh pilih dengan siapa kita nak jatuh cinta, mungkin hidup ni lebih senang...dan kalaulah otak mahu bekerjasama dengan hati...

pic googled

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

My photo

"i'm still the same old me, loving the same sweet you"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...