Tuesday, June 25, 2013

Muna's porridge



Sekarang ni aku tengah berusaha menambah selera makan muna..



Sebelum ni walaupun dia taknak makan..buat2 muntah la.. Tapi aku fikir sampai bila nak biar dia macam tu kan..

So aku cairkan sikit..baru dia nak!

Huhu dia tak suka texture yang pekat rupanya..aku ingat umur dah banyak sesuai la kan..bukan berketul2 sangat pun.. 



bangun tido je terus aku buat bubur nasi dia. hari ni, aku tambah bayam dan ikan gelama goreng yang diambil isi..

siap bubur aku tapiskan..

Tapi still tak banyak dia makan..better than before la..aku tengah berusaha nak pupuk selera makan dia..

Tertanya2 pulak aku..bila nak tumbuh gigi nie sayang...dah 9 bulan lebih dah (T____T)

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

My photo

"i'm still the same old me, loving the same sweet you"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...