Wednesday, November 27, 2013

3rd GA pearl by Moon


(klik gambar untuk ke entry giveaway Moon)

assalamualaikum..
aku kembali dengan entry giveaway (GA)...hehe..
macam best je GA kali ni. pasal pearls. aku suka kot pearls. 
dan untuk sertai GA ni, kita hanya perlu describe antara warna putih, peach dan hitam 
yang mana paling menggambarkan diri kita. 
sebelum tu....
jangan lupa tau like page jari bulan shop kat FB..iols dah..hehe
mudah kan???
jomlah join sekali..mana tau korang antara yang bertuah..

***********************

.: Bismillahirrahmanirrahim :.

my colour is  PEACH ~

eh bukan hitam ke? 
sebenarnya, hitam tu antara banyak2 kaler feveret aku, 
tapi aku rasa peach lebih sesuai untuk menggambarkan diri aku
pada aku, peach ni...kaler dia lembut. lebih2 lagi kalau pastel peach..pehh cantik nyer~
makeup pun aku suka warna peach, especially blusher
compact powder aku pun nama dia peach glow..(silky girl jek)
bertukar2 compact powder tapi still peach glow jugak yang betul2 blend dengan kulit aku ni
walaupun aku tak berapa nak putih...hehe
tapi aku suka sangat..serasi...

gambar tahun 2010. ambik gambar sebab nak tunjuk hasil mekap dalam kereta yang bergerak..hehe..abaikan pipi iteww


nak kata aku ni lembut, tak jugak...
ok lansung tak.
tapi boleh kata aku sukakan sesuatu yang bersifat lembut..taknak kasar2..
eh aku bukan cakap pasal permukaan lembut atau kasar..
tapi lebih kepada deria rasa aku yang mengada2 ni..haha
contohnya aku tak suka kalau orang marah2 aku..alololo anje tau
kalau nak marah aku, kena lembut2..dengan berhemah gituu
jangan meninggikan suara..aku tak suka...
tengok betapa "lembut" nya aku...hahaha
*tak boleh blah*

lagi satu, aku tak suka pening2 kan kepala...dwell dalam masalah hidup ni
bak kata orang putih, life's a peach!
bukanlah aku ni optimistik sangat..
tapi aku tak berapa suka dengan negative vibe...
walaupun hidup aku agak kucar kacir, aku tak suka nak merungut
dan tak suka nak dengar rungutan yang berpanjangan..huhu
so kalau sape2 suka moody dan suka merungut...tolong main jauh2 sikit boleh..
wahhhhh jujur sangat dah ni.

aku sukakan sesuatu yang simple,
walaupun kadang2 aku agak complicated
oklah..
sebelum aku bawak korang melencong lebih jauh
cukuplah tu..sambung bebel lain kali.
jom cuci mata jap

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

pic googled
cute baby pakai dress kaler peach, dengan pearls sebagai pelengkap gaya...homaiiii...

good luck korang yang join
yang belum tu..masih sempat lagi kalau nak join tau, sampai 30 november ni..
aku enjoy pulak buat entry ni

thanks 4 reading (",)

1 comment:

  1. Anonymous12:55 PM

    ekekeke..marah2 manja mcmana agaknya tu...

    good luck...tq join n support tau.. :)

    ReplyDelete

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...