Wednesday, August 12, 2015

Byilyamel

Assalamualaikum...

Dan bermulalah langkah aku ke dalam dunia perniagaan. Cop! Sambungan entry saat Adam melihat dunia tu kemudian ye. Bukan senang nak taip panjang2 dengan hanya menggunakan smartphone.

Aku dah lama jugak simpan angan2 nak berniaga. Sebelum ni aku menjahit je. Tapi kira berniaga jugak kan. Tapi bidang lain. Menawarkan perkhidmatan. Kali ni aku cuba retail pulak lah.

Aku still minat nak menjahit. Tapi memandangkan Ada baby baru..dan aku pun tinggal nun jauh kat lubok antu..so terpaksaaa tangguhkan dulu.

Dan orang kata kalau kita nak buat sesuatu tu, buatlah apa yang kita minat. Aku n papamuna dah sepakat nak jual tshirt..tshirt rockband dan lain2. dia handle bahagian dewasa..aku kanak2.










Aku tengah dalam proses nak ambik gambar dan upload satu persatu kat dalam ig @byilyamel. Pergilah usha ye. Lagi bagus folo terus..jangan malu2..

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

My photo

"i'm still the same old me, loving the same sweet you"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...