Thursday, August 27, 2015

checkup adam sebulan

assalamualaikum...

hari selasa yang lepas kitorang bawak Adam untuk checkup sebulan..tapi masa tu Adam dah 35 hari umur dia. macam biasa semua. berat Adam dah 4.95kg. hampir 5 kg! boleh tahan ye anak mak ni :)



asal ambik gambar dia, mesti tengah tido. hehe. nanti la tunggu dia besar sikit sure banyak gambar..macam kakaknya..




tengok..sporting pulak kak muna kali ni. manis sangat senyuman tu. aku pulak masih berpantang hari ke 35. macam masa berpantang dengan muna dulu..aku ambik 39 hari je.. atas nasihat mil aku. sebab anak dh 4 katanya. aku memang suka la kan..tak payah pantang lama2. ni pun aku dah ngelat2 dah.



ni namanya air masak/ periuk. sebelum direbus..



lepas dah rebus..jadi coklat kehitaman. ya...silakan minum. haha..

menaip dengan mata memgantuk, sekian

ZZzzzzzZ

1 comment:

  1. Salam,

    My name is Norain from ZALORA Malaysia. I would like to offer you to do a collaboration with us. Feel free to drop me an email at norain@zalora.com.my

    Thanks :)

    ReplyDelete

thanks for your comments (",)

My photo

"i'm still the same old me, loving the same sweet you"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...