Saturday, August 8, 2015

Raya 2015

Assalamualaikum..

Kesinambungan entri lepas..antara raya ngan baby, yang mana datang dulu? Sebab aku due raya ketiga..so sangat ternanti2 saat nak melahirkan tu...rasa macam terlalu lama...

Alhamdulillah, aku sempat beraya..sempat makan sedap2. Hehe. Baby lahir ke dunia pada raya kelima. Tapi ni entry raya so nak cerita pasal raya je la.. orang lain dah lama update cerita raya..aku ni dah hujung2 syawal baru nak update. Hihi.

Bukan nak cerita banyak.. just nak share gambar.. tapi semua gambar dari ig je. Bezanya aku letak watermark. Ntah tetiba gatal nak letak watermark.









Raya pertama kitorang pakai baju kaler turquoise.. tak minat sangat kaler ni tapi tahun ni decide nak cuba.







Malam raya tu sambung lagi jalan..sebab rumah blackout. Memang tiap tahun akan blackout..boring betul..jalan dekat2 je sebab dah malam..takut budak kecik tu nak cranky sebab mengantuk.

Esoknya tu, dah takde baju raya sepasang..sebab baju papamuna ngan baju muna lom siap. Kaler maroon..so pakai ape yang ada je..





Biasa2 je cerita raya. Huhu..raya ke 4, isnin tu..dah turun tanda lendir campur darah..awal pagi...tapi tak rasa sakit lagi..terus pergi hospital.

Ada masa nanti aku tulis pasal cerita pengalaman bersalin pulak eh..okbai!

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...