Thursday, January 21, 2016

duduk goyang kaki je pun boleh buat duit

assalamualaikum...



betul lah kan. duduk, goyang kaki, then dapat duit. hehehe. jangan marah...

aku masih minat dan suka dengan aktiviti ni. memang ada hikmah jugak masa kontrak kerja jadi fasilitator schoolnet dulu tamat. aku ambik inisiatif untuk menjana pendapatan melalui menjahit..slow2 start.

sekarang alhamdulillah..walaupun aku dah pindah duk kat lubok antu ni, masih ramai yang bertanya..aku pulak rasa bersalah nak menolak. tapi kalau tak tolak aku pulak yang tersiksa. sekarang dah kerja tetap..ada baby kecik ngan anak umur 3 tahun lebih. masa agak terhad..huhu..

apa pun kalau yang membaca ni aku pernah jahit baju awak2, terima kasih tau. tanpa anda..siapa lah saya.

cewahh!

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

My photo

"i'm still the same old me, loving the same sweet you"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...