Thursday, June 14, 2012

desperate housewife

term housewife tu memang sesuai sangat dengan aku buat masa ni..dah agak lama rasanya tak lepak-lepak berdua dengan papaluna kat warung malam-malam sambil tengok bola..ehehe tengok bola lah sangat..padahal datang-datang je eh sapa lawan sapa ni? 'lama' tu tak sampai sebulan pun..tapi ya ampun, rasanya macam bertahun tak keluar rumah..tapi takpelah, semua ni untuk kebaikan aku jugak..sekarang dah 6 bulan lebih..walaupun kaki ni gatal nak berjalan tapi tak boleh nak layan sangat..aku kena banyak rehat. thankfully, masa aku terisi dengan aktiviti menjahit..

so, desperate kah?

sekadar gambar hiasan (pic googled)
i dont know whyyyy, lately ni asyik mimpi yang bukan-bukan..sampai terbawa-bawa ke realiti..ntah pape, kadang-kadang rasa malas sangat nak layan otak aku yang rajin bekerja masa ni..

i kept reminding myself:
"tak semua yang kita nak tu bagus untuk kita..dan tak semua yang kita tak suka tu tak bagus untuk diri kita"

sekarang ni tengah berusaha nak siapkan jubah untuk mimi, the pregnant bestie yang due sangat dekat dengan aku..i have to stay focused!

till then, bye :)

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...