Tuesday, February 5, 2013

menu pagi selasa






Menu pagi selasa..

edited:

ni entri cuba try test pakai tepon baru...hihi tapi takde tajuk lak, so nak edit balik ar ni...alang2 dah menulis ni nak cerita sikit ni..pagi tadi aku dan memberku hawa keluar kejap, nak pegi bayar bil..guna motor je..kami masing-masing tak pandai bawak keta..haha bocor rahsia. pastu hujan turun lebat sangat. so kitorang decide nak lepak-lepak sambil tunggu hujan teduh.

tunggu punya tunggu, kitorang pun berhijrah dari satu kedai kopi ke kedai kopi yang lain..yang aku makan tu bihun soto..bunyi je sedap. tapi takde rasa soto langsung..rasa macam bihun, pegedil, isi ayam  dan nasi impit yang direndam dalam air sup yang agak cair..tapi yang member aku makan tu, marvelous! gemuk sate dia. yumm

ending nya, dah tengah hari pun still hujan gak..so kitorang redah je la..jadi aku nak bagitau yang aku keje dengan baju basah. burpp. sekian. ;p

2 comments:

  1. itulah nama nya pekerja cemerlang lagi terbilang..hahaaa

    ReplyDelete
  2. Hi there! So glad to found this wonderful blog :D

    ReplyDelete

thanks for your comments (",)

My photo

"i'm still the same old me, loving the same sweet you"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...