Saturday, July 20, 2013

go to sleep

"is bubur anak kau hangus"..tiba-tiba adik ipar aku bersuara..omggg..haha..macam mana aku boleh tak ingat yang aku tengah memasak??? insiden berlaku pagi tadi.

lagi satu, muna jatuh katil buat kali kedua baru je tadi..omggg...huhu..dah bergaris kepala dia..masa kejadian, aku kat bilik menjahit, papamuna pulak tengah tido dengan muna. masa tu papa dan muna baru je tido..maybe muna ni dia tido ayam je kot..ishh..boleh pulak dia bukak mata balik dan terguling2 sampai hujung katil..n..gedebuk~ jatuh.

seriously, mama muna should go to sleep. get a good quality, deep sleep..huh.

n double seriously, muna should go to sleep. just go to sleep..jangan duduk, tumbang, meniarap, merangkak, duduk balik then tumbang sebab nak tahan mata mengantuk sampai dahi terhantuk kat bibir papa..mama pun slalu kena.

haih, mana lah tumpahnya kari kalau tak atas roti canai~




sekadar video hiasan

nite2!!

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

My photo

"i'm still the same old me, loving the same sweet you"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...