Saturday, February 22, 2014

Ne mamamuna ne..

Sorry for this hiatus. Been busy coping with life. Ceewah. Busy sebab asyik tak cukup tido sejak muna tumbuh 4 geraham..2 atas, 2 bawah. Pastu demam..pastu sambung tumbuh lagi. Sekarang batuk dan selsema. So aku memang xberminat nak update blog. Hehe. Lagi satu browser hp aku tak boleh nak bukak blogger dashboard..let alone nak berblogwalking..so sekarang dah ada browser baru :) Pagi tadi muna dalam selimut, dia cakap "ne mama muna ne..." maksudnya "mana mama muna mana" dan diulang2. Sampai aku terjaga dari tido. Tengok2 dia dalam selimut, tak dapat nak keluar..huhu dia cari akuu, so tacing~ Gelabah aku cari dia dalam selimut. Hehe..tengah mamai la kot. Sekarang aku 'diselimuti' rasa sayang bila muna cakap ne mama muna neee?

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...