Sunday, March 2, 2014

Get together


Assalamualaikum..

Kalau tak ada aral melintang, 
my favourite people nak datang sini!
woott wooott~ 
Yay aku da teruja ni, tapi lambat lagi kot. 
In october. dah lama jugak plan, 
ntah apa mimpi diorang, tiket dah dibeli..haha

Aku stalk ig naz, 
lagi aku tersengih sorang2 tengok screencapture kat atas. Haha

She said 
"3 of us loons are gonna have a get together finally,
after almost 7 years. But now with
husbands and a baby. cant wait!"

yeah, can't hardly wait!

No comments:

Post a Comment

thanks for your comments (",)

My photo

"i'm still the same old me, loving the same sweet you"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...